İADE POLİTİKASI
Değişim seçeneği bulunmamaktadır
Siparişlerim kısmından iade talebi oluşturabilirsiniz. İadenizin işleme alınabilmesi aşağıdaki şartlara bağlıdır.
İADE ŞARTLARI
- İade edilmek istenen siparişin teslim tarihi üzerinden 14 gün geçmemiş olması
- Ürününüzün kullanılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması
- Ürüne ait ambalajın, etiketlerin veya kutunun herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması
Şartları ile iadeniz işleme alınacaktır. Bu şartlara uymayan iade talepleri Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği kapsamında reddedilecektir.
Nasıl İade Edeceğim?
1 - Bize Ulaşın
0543 175 30 50 numaralı telefonu arayarak veya info@powdershop.com.tr mail adresine mail atarak iade talebiniz olduğunu belirtiniz.
2 - Tarafınıza İletilen Kod İle Ücretsiz Gönderim Sağlayın
Bizden alacağınız iade kodu ile herhangi bir Yurtiçi kargo şubesinde İKAS gönderisi olduğunu belirterek kodu banko görevlisine iletmeniz halinde iadeniz ücretsiz olarak tarafımıza gelecektir.
Not: Diğer kargolar ile yapılan gönderilerin ücreti gönderen tarafından karşılanacaktır, karşı ödemeli gönderilen iadeler kabul edilmeyerek tarafınıza geri dönecektir. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edilerek zarar görmemiş olduğundan emin olunacaktır. Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
Not: Kargoya verilip teslim edilemediğinden dolayı tarafımıza geri dönen kargolarınızın tekrardan kargoya verilebilmesi için güncel kargo bedelini talep etmekteyiz. Ücret iadesi talebinizde güncel kargo bedeli kesilerek kalan tutar tarafınıza iade edilecektir.
Sorularınız için;
info@powdershop.com.tr' ye mail atabilir veya 0543 175 30 50 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.